2023. szeptember 8., péntek

Benkő Zsolt - SzG3

Röviden: kb 2 éve ismertem mag Benkő Zsoltot, egy jótékonysági koncertet adott a zebegényi Hajózási múzeum javára. Elmentünk a feleségemmel és nagyon meglepődtünk (pozitívan) Zsolt gitár tudásán. Itthon megnéztem a Wikipédián az életrajzát is kiderült, nem ok nélkül tetszett a gitár játéka. Az Első Magyar Blues Könyv is külön fejezetet szentelt neki, amit pusztán gitárosként rajta kívül csak egyetlen zenésztárs (Tátrai Tibor) érdemelt ki. Innentől kezdve folyamatosan szemmel kísértem a munkásságát és láttam, hogy nagyon sok zenekarban játszik (gondolom vannak stílusbeli különbségek közöttük) és ha Budapesten jár, akkor el szoktam menni a műsorára. Eddig egyetlen egyszer sem bántam meg. Most egy kis katalógust teszek közzé, ahol itt most csak a koncert időpontját és helyét teszem fel,  rákattintva már hallgathatóak is a számok. 

P.s.: mivel egy fotó kamerával vettem fel a számokat, a kép nagyon jó, a hang természetesen nem HI-FI, de élvezhető.

Jó zene hallgatást!!

Vissza a főoldalra (katalógus)








- Thomastic - Szimplakert - 2023. 09. 07.

Benkő Zsolt az Ebihalban ( + Garda Zsuzsa), évadzáró buli, 2023. 09. 30.

- Benkő Zsolt a Milestone együttesel a Musicumban, 2023. 10. 20.

- Thomastic - Szimplakert - 2024. 01. 12.

Jeff Beck emlékkoncert a Turbinában, 2024. 02.02.

Thomastic a Szimplakertben (2024. 02. 09.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Thomastic a Szimplakertben (2024. 02. 09.), SzG3

Vissza a főoldalra  (katalógus) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Vissza a főoldalra  (katalógus)